Restaurant Flammen

Handels- og reservationsbetingelser

Vores handels- og reservationsbetingelser gælder for køb og reservationer via vores digitale tjenester.

Køb og reservationer defineres som

  • Bordreservationer
  • Booking af selskabsarrangementer
  • Køb af gavekort

Handels- og reservationsbetingelserne skal accepteres for at kunne fuldføre et køb eller foretage en reservation. Brugen af vores digitale tjenester forudsætter i øvrigt accept af vores Privatlivspolitik, som accepteres ved benyttelsen af vores elektroniske tjenester og dermed senest med påbegyndelsen af købs- eller reservationsprocessen.

Du kan læse om vores særskilte handelsbetingelser vedr. TakeAway her og Mad ud af huset her.

Hos Restaurant Flammen gør vi os umage med at beskytte og respektere dit privatliv – og det er vores mål at behandle dine persondata forsvarligt, sikkert og hensigtsmæssigt. Behandling af dine persondata sker i overensstemmelse med gældende lovgivning om personoplysninger, herunder databeskyttelsesloven.

Du kan læse om vores privatlivspolitik her.

Annullering og ændringer af bordreservationer

Aflysning eller ændringer i forhold til ankomsttidspunkt, eller ændring af antal gæster skal gerne ske før det bekræftede ankomsttidspunkt. Har du booket online, kan du via linket i din bekræftelsesmail selv ændre eller annullere din reservation før ankomst. Alternativt kan du kontakte restauranten direkte.

Gavekort

Gavekortene kan anvendes i alle vores restauranter og kan købes online på www.restaurant-flammen.dk eller i restauranterne i åbningstiden.
Gavekort kan købes enten som fysiske gavekort, som bliver sendt med posten eller som elektronisk gavekort, som sendes via mail.

Betaling

Restaurant Flammen modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Beløbet trækkes fra din konto ved afgivelse af ordre.
Alle beløb er i DKK (danske kroner).

Restaurant Flammen krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering

Restaurant Flammen efterstræber, at afsendelsen af ordrer indgået før kl. 16:00 bliver sendt samme dag. Ordrer indgået efter kl. 16:00 bliver først afsendt dagen efter.

Restaurant Flammen sørger for levering med Post Nord (med mindre andet angives). Det fysiske gavekort sendes som brev og leveres i løbet af min. 5 hverdage fra Post Nord har modtaget det på postcentralen. Restaurant Flammen kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Nord. Manglende modtagelse skal meddeles til shop@restaurant-flammen.dk
Levering til Færøerne, Grønland og udlandet sker også med Post Nord.

Reklamationsret

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til: shop@restaurant-flammen.dk

Varereturnering foregår til adressen, som oplyses efter henvendelse herom. Bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller ved at aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – fx kopi af ordrebekræftelse, registrerings- og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Fortrydelsesret

Der er 14 dages returret på gavekort regnet fra den dag, de modtages. Det forudsætter dog at hverken du eller modtageren har indløst gavekortet. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde, som du modtog den. Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto inden for få dage. Omkostninger til returnering skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på shop@restaurant-flammen.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Tilbagebetaling/refusion sker til det betalingskort, der blev brugt ved køb i shoppen.

Forretningsoplysninger

Firmanavn: Flammen ApS
CVR-nummer: 32299687
Mail: shop@restaurant-flammen.dk
Telefon: 44 22 33 56

Telefontid:
Søndag-torsdag kl. 12.00-20.00
Fredag-lørdag kl. 12.00-21.00

Dataregistrering

Når du laver en bestilling hos os, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail.

Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling og dels at kunne levere varerne til dig. Oplysningerne gemmes forsvarligt i henhold til gældende dansk lovgivning.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da Bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i fem år.

Den dataansvarlige er Flammen DK ApS. Alle informationer bliver opbevaret forsvarligt i ukrypteret form. Ligeledes sendes persondata frem og tilbage ukrypteret.

På www.restaurant-flammen.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person.

Formålet med disse analyser er udelukkende at rette de mulige tekniske fejl, der kan forårsage, at vores kunder får vist en fejlmeddelelse eller lignende samt at optimere navigation og virkemåde på den mest hensigtsmæssige måde.

Takeaway Handelsbetingelser

Nedenfor finder du de vilkår og betingelser, som er gældende, når du handler hos Flammen TakeAway ApS. Har du spørgsmål til nedenstående, hører vi meget gerne fra dig på mail kontakt@flammen.com

Bestilling & betaling

Du skal være 18 år for at handle på www.restaurant-flammen.dk.

Alle priser på hjemmesiden er opgivet i danske kroner, og de er inklusiv moms.

Når du bestiller varer på www.restaurant-flammen.dk, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail. Du kan også vælge et password, så du nemt kan logge ind næste gang du handler hos os.

Du skal vælge afhentningstidspunkt, betalingsform og dernæst gennemføre betalingen. Herefter modtager du en ordrebekræftelse af din bestilling via mail. Beløbet trækkes fra din konto ved afgivelse af ordre. Hvis du ikke ønsker at beløbet trækkes ved bestilling, er du velkommen til at betale ved afhentning. Ved brug af Visa Debit eller Visa Electron bliver pengene reserveret af din bank, så snart ordren er gennemført.

Flammen TakeAway ApS modtager betaling med Dankort/Visa-Dankort, eDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard og Maestro.

Flammen TakeAway ApS krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS

Ved betaling opkræves intet gebyr.

Du kan få et overblik over din ordrehistorik ved at gå ind på din brugerprofil efter oprettelse.
Der opkræves ikke kortgebyr eller andre gebyrer i forbindelse med betalingerne.

Annullering og ændringer af bordreservationer

Aflysning eller ændringer i forhold til ankomsttidspunkt, eller ændring af antal gæster skal gerne ske før det bekræftede ankomsttidspunkt. Har du booket online, kan du via linket i din bekræftelsesmail selv ændre eller annullere din reservation før ankomst. Alternativt kan du kontakte restauranten direkte.

Udlevering / afhentning

Onlinebestillinger skal afhentes på den valgte takeaway-adresse senest 60 min efter det aftalte tidspunkt. Tidspunktet vil fremgå af den ordrebekræftelse, som automatisk fremsendes pr. mail i forbindelse med onlinekøb på www.restaurant-flammen.dk

Særlige vilkår

Af hygiejnehensyn vil uafhentede onlinebestillinger (ved mere end 60 min forsinkelse) pga. fødevaresikkerhed blive kasseret på købers regning.

Ingen fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret på onlinebestilling af mad via www.restaurant-flammen.dk. Ifølge Forbrugeraftaleloven er online køb af fødevarer, drikkevarer og andre varer til husholdningens løbende forbrug ikke omfattet af fortrydelsesret.

Dataregistrering

Når du laver en bestilling hos os, skal du oplyse navn, adresse, telefonnummer og mail.
Vi har brug for disse oplysninger for dels at kunne holde dig informeret om din bestilling og dels at kunne levere varerne til dig. Oplysningerne gemmes forsvarligt i henhold til gældende dansk lovgivning.

Alle de oplysninger, vi registrerer, behandles fortroligt og i henhold til persondataloven. Da Bogføringsloven kræver det, gemmes disse oplysninger i fem år.
Den dataansvarlige er Flammen TakeAway ApS. Alle informationer bliver opbevaret forsvarligt i ukrypteret form. Ligeledes sendes persondata frem og tilbage ukrypteret.

På www.restaurant-flammen.dk anvender vi endvidere analyseværktøjer til at gennemgå trafikdata i form af logfiler fra vores hjemmeside. I den forbindelse lagres der ingen oplysninger om din person.

Formålet med disse analyser er udelukkende at rette de mulige tekniske fejl, der kan forårsage, at vores kunder får vist en fejlmeddelelse eller lignende samt at optimere navigation og virkemåde på den mest hensigtsmæssige måde.

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare eller tjeneste købt hos Flammen TakeAway ApS, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning ved Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Virksomhedsoplysninger

Flammen ApS
Skovvangen 57
6000 Kolding
CVR: 32299687

Tlf.: 4422 3359

Telefontid:
Mandag – torsdag kl. 12.00 – 20.00
Fredag kl. 12.00 – 21.00
Lørdag kl. 09.30 – 21.00
Søndag kl. 09.30 – 20.00